کالیفرنیایی ها از فاصله بین ده ها هزار نفر از سواحل جمع شده در میان موج موج گرما و همه گیر ، اختلافا
نوشته شده توسط : محسن راد

کالیفرنیایی ها از فاصله بین ده ها هزار نفر از سواحل جمع شده در میان موج موج گرما و همه گیر ، اختلافا

زار نفر از مردم این هفته در سواحل کالیفرنیای جنوبی در میان موج گرما و همه گیر ، تجمع کرده اند و بسیاری از آنها از دستورالعمل های ایالتی و کاخ سفید در مورد دوری اجتماعی نادیده گرفته اند.

هیئت نظارت ناظران کانتی اورنج در اوایل این هفته رای دادند که برخی از سواحل و مناطق روباز را برای آماده شدن برای اولین موج گرمای 2020 سالن باز کنند. این هیئت تصمیم گرفت تا پارک های اتومبیل را ببندد تا شیوع تاج ویروس را محدود کند ، و کسانی را که سوار شده به پارک در محلات مجاور نزدیک شوند.

به گزارش افکارنیوز ، در هنگام تعطیلات آب و هوای گرم ، بسیاری از افراد متفرقه ساحلی و گشت و گذار در آخر هفته به ساحل هانتینگتون ساحل پرواز کردند. در حالی که مقامات از مردم خواستند تا از اقدامات دوری اجتماعی استفاده کنند ، اخبار محلی و عکسهای مختلفی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شوند ، حاکی از آن است که بسیاری از آنها کمتر از شش پا از هم فاصله دارند و ماسک یا پوشش صورت ندارند.

نگهبانان ساحل نیوپورت تخمین می زنند که حدود 40،000 نفر روز جمعه برای لذت بردن از آفتاب وارد کشور شدند. برایان اوریورک ، رئیس گردان نجات غریق نیوپورت ساحل ، به NBC News گفت: "این جمعیت شلوغ است ، و افزود که محافظان نجات بسیاری از مسائل را با مسافت اجتماعی تشویق نکرده اند ، زیرا آنها در درجه اول به تماشای آب توجه داشته اند. وی گفت: "ما ده ها نجات اقیانوس و صدها اقدامات پیشگیرانه داشته ایم."

سواحل در لس آنجلس بسته و خالی مانده و مقامات محلی از شهروندان خود خواسته اند که از رانندگی به مناطق دیگر با محدودیت آسان در خانه برای آفتاب گرفتن و زمان ساحل خودداری کنند.

اریک گارستی ، شهردار لس آنجلس ، روز جمعه گفت: "ارتباط مستقیمی بین آنچه که این آخر هفته انجام می دهید و این چه مدت طول می کشد و چه تعداد جان ما را از دست می دهیم ، وجود دارد." "اگر این هفته در خانه بمانید ، تعداد پرونده های ما کاهش می یابد و ما شیوع این ویروس را متوقف خواهیم کرد."

ونتورا همچنین برای اولین بار از زمان واگذاری دولت در سواحل ، سواحل خود را افتتاح کرد ، اما کسانی که از ساحل در منطقه بازدید می کنند باید حرکت خود را ادامه دهند و اجازه ندارند حمام آفتاب بزنند یا سالن بزنند.

گاوین نیوزوم ، فرماندار کالیفرنیا هفته گذشته توئیت کرد که ایالت "صاف کردن منحنی" است و از ساکنان خواسته است که "در خانه بمانند و مسافت فیزیکی را انجام دهند." وقتی فرمانداران ایالات متحده در برخی ایالت ها روند آرامش بخشیدن به اقدامات کورو ویروس را آغاز می کنند ، نیوزوم نظم اقامت خود را در خانه در کالیفرنیا حفظ کرده است. وی تصریح نکرده است که چه زمانی این اقدام برداشته خواهد شد.

Newsweek برای اظهار نظر به دفتر Newsom مراجعه کرد. این مقاله با هر گونه پاسخ به روز می شود.

از تاریخ 26 آوریل ، بیش از 43،500 نفر تست کوروویروس در کالیفرنیا را آزمایش کردند ، و تقریباً 1700 نفر در اثر این بیماری درگذشت. به طور کلی ، ایالات متحده در حال حاضر بیش از 987،100 مورد Covid-19 ، با 55400 فوت و 118،750 بهبودی دارد.


NBC Los Angeles

@NBCLA
Newport Beach appears to be pretty crowded, as Southern California is hit by a heat wave. http://4.nbcla.com/rd1vWe0

Embedded video
761
3:34 AM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
629 people are talking about this

Liz Kreutz

@ABCLiz
Today in Newport Beach. Wow.

Via @GettyImagesNews

View image on TwitterView image on Twitter
3,092
5:06 AM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
2,802 people are talking about this
ساحل نیوپورت
افراد دیده می شود که در ساحل شمال نیوپورت بیچ پیر در 25 آوریل 2020 در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا جمع می شوند. آخر هفته کالیفرنیای جنوبی انتظار دارد تابستان مانند هوا در تابستان جاری باشد زیرا مسافت های اجتماعی و بسته شدن ساحل در مناطق همسایه به دلیل تاج ویروس (COVID-19) ادامه دارد.
مایکل هاین / گتی

یک افسر پلیس لوئیزیانا به طرز مهلکی شلیک کرد ، یکی دیگر از جراحات شدید که در ایستادگی با مظنون مجروح





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: